Anglia pokonała Polskę 2:1 w środowym meczu eliminacji MŚ 2022. Biało-czerwoni tylko w drugiej połowie byli w stanie prowadzić z faworyzowanymi rywalami równorzędną walkę. Przed przerwą byli zepchnięci do głębokiej defensywy. – Już wtedy powinno być po meczu – stwierdził w BBC były reprezentant Anglii Chris Waddle.
Pierwsza połowa środowego spotkania na Wembley przebiegła pod dyktando gospodarzy. Anglicy objęli prowadzenie w 19. minucie po golu Harry'ego Kane'a z rzutu karnego. Mimo zdecydowanej przewagi, nie powiększyli swojego dorobku przed przerwą. W 58. minucie odpowiedzieli za to Polacy, wykorzystując błąd Johna Stonesa. Do remisu doprowadził Jakub Moder.
O losach meczu zadecydował rzut rożny z 85. minuty, a w rolach głównych wystąpili angielscy środkowi obrońcy – piłkę głową zgrał Stones, a potężny strzał Harry'ego Maguire'a z siedmiu metrów zapewnił gospodarzom trzy punkty.
– To ważne zwycięstwo. Zaczęliśmy mecz nieźle, ale po przerwie nie graliśmy już tak dobrze. Na drugą połowę Polacy wyszli z nieco innym nastawieniem i zajęło nam trochę czasu, by się do tego przyzwyczaić. Ale ważne, że udało się nam zdobyć trzy punkty – podsumowywał w rozmowie z ITV Sport Maguire.
– Nie chcę szukać wymówek, ale to był dla nas trudny tydzień i najważniejsze, że zdobyliśmy trzy punkty. Lepszego dnia udałoby się nam kontrolować grę w drugiej połowie tak, jak miało to miejsce przed przerwą. Ale jeśli nie możesz wygrać grając ładnie, po prostu wygraj mecz – dodał inny z obrońców Ben Chillwell.
CZYTAJ RÓWNIEŻ: Paulo Sousa podsumował start el. MŚ. "Celowałem w..."
W podobnym tonie wypowiadał się wspomniany Waddle. – Anglicy byli zdecydowanie lepszym zespołem niż Polska, ale musieli się mocno natrudzić, by wygrać. Na tym poziomie musisz wykorzystywać szanse, jakie sobie tworzysz, a my nie byliśmy wystarczająco bezlitośni. Już w przerwie powinno być po meczu. Bądź co bądź trzeba jednak docenić to, że w końcówce dopięliśmy swego i zwyciężyliśmy – ocenił.
Następne
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.